Szolgáltatások
Garanciális szerviz
A garanciális időszak alatt a termék gyártási hibájára visszavezethető meghibásodásokat térítésmentesen, ügyfeleink igényeinek leginkább megfelelve javítjuk, a lehető legrövidebb időn belül. Természetesen abban az esetben is vállaljuk a javítást, ha nem megfelelő kezelés miatt hibásodik meg a termék, ebben az esetben a javítás költségeit az ügyfél fizeti.
Garanciális időszakon túli szerviz
A jótállási időszak utáni szervizelést minden esetben az eszköz állapotfelmérése előzi meg, mely alapján lehet pontosítani a cserélendő alkatrészeket. Kollégáink folyamatosan részt vesznek a Domino által szervezett tréningeken, így mindig a legfrissebb információkkal rendelkeznek a javítási folyamatokat illetően.
Szakmai tanácsadás
Ingyenesen elérhető telefonos/e-mailes konzultáció is igénybe vehető szakembereinkkel.
Cserélje le régi nyomtatóját egy új Domino eszközre!
V Ha bármilyen kérdése van ezzel a szolgáltatással kapcsolatban, akkor kérjük, hogy keresse értékesítő kollégáinkat.